Felnőttek általános iskolája, gimnázium, Magyarhertelend, Kossuth u.53/c T: 06/72-390-803 e-mail: brazaygimi@gmail.com Fenntartó: De La Salle Szent János Egyesület
A közzétételi lista tartalmazza a felvételi tájékoztatót, a beiratkozásra meghatározott időt, a fenntartó által engedélyezett osztályok és csoportok számt, a térítési díjakat, a kedvezményeket, a fenntartói értékeléseket, egyéb ellenőrzések időpontjait, és betekintésének módjt, az intézmény nyitvatartási rendjét, az éves munka-feladat,- és rendezvénytervét, a szakmai ellenőrzéseket, az SZMSZ, a Házirendet, valamint a Pedagógiai Programot. Az intézményben dolgozók munkakörét, és végzettségét, az országos mérések eredményeit, a lemorzsolódási adatokat, az érettségi vizsgák átlageredményét. A számonkérés rendjét, az iskolai osztályok és a tanulók létszámát. Az október 01-i statisztikai létszám később kerül a közzétételi listába.
Általános adatok
1./ Az intézmény adatai: OM azonosító: 201362 Iskola neve: Brázay Kálmán Általános Iskola és Gimnázium Az intézmény székhelye: 7394 Magyarhertelend,Kossuth u.53/c Székhelyének megyéje: Baranya megye Intézményvezető: Baranyai Tiborné Telefonszám: 06/72-390-803 e-mail cím: brazaygimi@gmail.com Közzétételi lista utolsó frissítésének dátuma: 2025. január 8.
2./ Ellátott feladatok: - általános iskolai nevelés-oktatás (felnőttek általános iskolája) esti, levelező tagozaton - 4 évfolyamos gimnáziumi nevelés oktatás 9-12. é... >
A beiratkozásra meghatározott idő
A beiratkozás időpontja: 1./ nappali tagozatos képzésre a beiratkozás a tanév rendje miniszteri rendeletben foglaltak szerint június végén, illetve nyári szünetben szerdai ügyeleti napokon. 2./ esti, levelező tagozatos képzésre legkésőbb szeptember 30-ig van lehetőség
A fenntartó által engedélyezett osztályok, csoportok száma
A fenntartó által engedélyezett osztályok, csoportok számának meghatározásánál figyelemmel kell lenni a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC törvény 4. mellékletére. Gimnázium nappali tagozaton engedélyezett osztályok száma: 9-12. évfolyamon 1-1 osztály Gimnázium esti tagozaton engedélyezett osztályok száma: 9-12. évfolyamon 2-2 osztály Gimnázium levelező tagozaton engedélyezett osztályok száma: 9-12. évfolyamon 1-1 osztály Felnőttek általános iskolája engedélyezett osztályok száma esti tagozaton:5-8. évfolyamon 1-1 osztály Felnőttek általános iskolája engedélyezett osztályok száma levelező tagozaton:5-8. évfolyamon 1-1 osztály ... >
Köznevelési feladatot ellátó intézményegységenként a térítési díj, a tandíj, egyéb díjfizetési kötelezettség (a továbbiakban együtt: díj) jogcíme és mértéke, továbbá tanévenként, nevelési évenként az egy főre megállapított díjak mértéke, a fenntartó által adható kedvezmények, beleértve a jogosultsági és igénylési feltételeket is
Támogatások: 1./ tankönyvtámogatás -nappali tagozatos tanulók számára ingyenes 2./ tankönyvek könyvtárból való kölcsönzése,-minden intézményünkbe járó tanuló részére 3./ utiköltség támogatás - nappali tagozatos tanulók számára
A fenntartó nevelési-oktatási intézmény munkájával összefüggő értékelésének nyilvános megállapításai és időpontjai
Szakértői jelentés: Dokumentumelemzés (Pedagógiai Program, Alapító okirat, Házirend, SZMSZ) 2023.05.10
Megállapítások listája:
Ellenőrző szerv
Kezdő dátum
Vég dátum
Ellenőrzés típusa
Magyar Államkincstár Baranya Megyei Igazgatóság
2024. 06. 24.
2024. 06. 25.
Hatósági ellenőrzés
Baranya Megyei Kormányhivatal
2021. 10. 11.
2022. 09. 11.
Törvényességi ellenőrzés
Magyar Államkincstár Baranya Megyei Igazgatóság
2021. 03. 19.
2021. 04. 19.
Elszámolás ellenőrzése
Baranya Megyei Kormányhivatal
2020. 09. 09.
2020. 09. 30.
Törvényességi ellenőrzés
Baranya Megyei Kormányhivatal
2020. 09. 02.
2020. 09. 30.
Hatósági ellenőrzés
Magyar Államkincstár Baranya Megyei Igazgatóság
2019. 05. 07.
2019. 05. 08.
Elszámolás ellenőrzése
Baranya Megyei Kormányhivatal
2018. 10. 02.
2018. 10. 02.
Törvényességi ellenőrzés
A nevelési-oktatási intézmény nyitva tartásának rendje
Az intézmény nyitvatartása: A tanév órarendjéhez igazodik. Iskola nyitása tanítási napokon: 07:00 Az iskola zárása legkésőbb: 19:30
Éves munkaterv alapján a nevelési évben, tanévben tervezett jelentősebb rendezvények, események időpontjai
Brázay Kálmán Általános Iskola és Gimnázium 7394, Magyarhertelend, Kossuth u. 53/c OM: 201362
MUNKA-FELADAT-ÉS RENDEZVÉNYTERV 2024-2025
Készítette:
Baranyai Tiborné sk. intézményvezető
Bevezetés
A 2024/2025 évi munkatervünk alapdokumentuma a pedagógia program, az abban meghatározott és megfogalmazottak szerint, valamint azok a mérési eredmények, melyek a korábbi évek méréseit tartalmazzák, azzal, hogy figyelembe vesszük a szakértői véleményeket, a fenntartó által megfogalmazott elvárásokat, a jogszabályi előírásokat. Pedagógiai célkitűzések Intézményünk célja, egy eredményesen műk... >
A pedagógiai-szakmai ellenőrzések megállapításai a személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályok megtartásával
Vezetői és intézményi tanfelügyeleti ellenőrzésre 2023-ban került sor.
Iskolánkban az alábbi pedagógiai-szakmai ellenőrzés (tanfelügyelet) volt: Vezetői tanfelügyelet: 2023.02.02 Intézményi tanfelügyelet: 2023.03.08 Tanfelügyeleti ellenőrzés: 2024.02.23
Ezek megállapításai az intézményben megtekinthetők.
Intézményi tanfelügyeleti ellenőrzésre 2023/2024 tanévbe kerül sor gimnáziumi képzésben,az OH jelzése alapján.
Speciális közzétételi lista iskolai feladatot ellátó intézményeknek
A tanulók le- és kimaradásával, évfolyamismétlésével kapcsolatos adatok
A lemorzsolódással veszélyeztetett diákok kimaradásának hátterében leginkább a szociális háttér áll.
A tanórán kívüli egyéb foglalkozások igénybevételének lehetősége
Sportköri tevékenység Kompetenciafejlesztés
A hétvégi házi feladatok és az iskolai dolgozatok szabályai
Az otthoni felkészüléshez előírt írásbeli-szóbeli feladatok meghatározásának elvei, korlátai A házi feladat célja A házi feladat célja, hogy a tanulók tanórán szerzett ismerete jobban beépüljön tudásanyagába, illetve hogy tevékeny módon tudja használni azokat az információkat, amelyek újak számára. A házi feladatok másik célja, hogy a tanulók készségei a gyakorlás során fejlődjenek. Írásbeli házi feladatot éppen ezért elsősorban rendszeresen a kulcskompetenciák (szövegértés, szövegalkotás, matematikai-logika, idegen) területén kapnak a tanulók. Mindenképpen kapcsolódik a házi feladat a tanórai anyaghoz, elmélyíti, rendszerezi, kiegészíti azt. 4.1. Az otthoni felkészüléshez adott feladatok mennyiségi korlátai A házi feladatok legfontosabb funkciója a tanórán feldolgozott tananyaghoz kapcsolódó gyakorlás, képesség és készség fejlesztés, ezáltal a tananyaghoz kapcsolódó ismeretek elmélyítése, megszilárdítása. A házi feladatok kijelölésével kapcsolatosan az alábbi szabályok érvényesülnek: • A tanárok a tantárgyak jellegének megfelelően adnak írásbeli házi feladatot. Rendszeres írásbeli feladatot kapnak matematikából, idegen nyelvből, magyarból. Eseti (a feldolgozott tananyagtól függő) kémiából, fizikából, stb. • A hétközi házi feladat megírása fél óránál hosszabb időt nem vehet igénybe. • Az előzőnél időigényesebb házi feladat elkészítésére álljon rendelkezésre a hétvége is. • Az írásbeli házi feladatok ellenőrizetlenül nem maradhatnak. • A szokásos házi feladatokon túlmenő feladatot a záróvizsgára készülő évfolyamok tanulói a szünetek (őszi, téli, tavaszi) idejére kaphatnak. • Mivel célunk, hogy a tanulók sikeres érettségi és szakmai vizsgát tegyenek, ezért a házi feladatoknak hosszútávon meg kell győznie a tanulót arról, hogy annak rendszeres elkészítése egye biztosabb, alaposabb tudás birtoklásához segíti őt. Tantárgyanként napi maximum 30 percen belül elkészíthető feladatokat kaphatnak, egyik tanóráról a másikra a tanulók. Memoriter tanulására ugyancsak kb. 20-25 sornyi szöveg adható. Amennyiben az otthon megoldandó feladat ennél időigényesebb, több felkészülési időt kell biztosítani a feladat megoldásához. Házi dolgozat abban az esetben adható a tanulónak, ha a pedagógus ellenőrizte, hogy a tanuló érti a feladatot, és rendelkezésére állnak a források a megoldáshoz. Hétvégére nem adunk több feladatot, mint egyéb napokon, egyik tanóráról a másikra. Csak szorgalmi feladatot kínálhatunk fel. 4. 2. A házi feladat ellenőrzése, értékelése A házi feladat megoldását a pedagógussal közösen rendszeresen ellenőrzik a tanulók. Amennyiben a feladat megfogalmazásakor a szaktanár előre közli szándékát, a házi feladat érdemjeggyel is értékelhető. Akinek rendszeresen hiányos a házi feladata, vagy nem készíti el, nem pótolja, szaktanári figyelmeztetőt, ill. elégtelent kaphat. Az iskolában nyújtott jó teljesítmény elérésének fontos eleme az otthoni felkészülés, különösen a gimnáziumban.
Számonkérés formái: - Beszámoló egy tananyagegységből tanítási órán, - Házi dolgozat, - Órai témazáró dolgozat, - Rövid, írásbeli számonkérés, - Szóbeli felelet, - Szorgalmi munka szóban és írásban, - Önálló gyűjtőmunka, - Elemzés.
A témazáró dolgozat írásának, értékelésének rendje: - Az írásbeli témazáró dolgozatot minden tanulónak meg kell írnia, - A témazáró dolgozat megírásának időpontját a szaktanár a téma megkezdésekor jelzi. - Hiányzás esetén pótolni kell a tanárral egyeztetett időpontban. - Egy tanítási napon maximum kettő témazáró dolgozatot lehet íratni. - A szaktanár a dolgozatot két héten belül kijavítja, a diáknak minden esetben megmutatja. Ellenkező esetben az érdemjegyet a tanuló választása szerint írja be. - Javító dolgozat írásának lehetőségét a tanár határozza meg.
Az iskolai beszámoltatás, az ismeretek számonkérésének követelményei és formái, rendje, korlátai, a tanulók értékelésében betöltött szerepe súlya
A legfontosabb elvek: • Az értékelést a pedagógus végzi. • A magatartást és szorgalmat az osztályfőnök értékeli, minősíti az osztályban tanító pedagógusok véleményének kikérésével. • A félévi és év végi osztályzatot az évközi érdemjegyek határozzák meg. • Érdemjegy és osztályzat nem lehet fegyelmezési eszköz A nevelőtestület szerepe az értékeléseknél Az Nkt. 54.§ (5) alapján a magasabb évfolyamba lépésről a nevelőtestület dönt, ezért a tanév végén mindenképpen lennie kell osztályozó értekezletnek, a pedagógus/osztályfőnök értékel. Az Nkt. 54.§ (6) alapján a nevelőtestület bizonyos feltételek fennállása esetén módosíthatja az osztályzatot: Csak a tanuló javára teheti ezt meg, tehát nem ronthat az értékelésen. Csak akkor teheti meg, ha az osztályzat jelentős mértékben eltér a tanév közben adott érdemjegyek átlagától, és erre a pedagógus nem tud elfogadható magyarázatot adni.
A beszámoltatás, a számonkérés szorosan összefügg a tanulmányi követelmények értékelésével. Valamennyi szaktanár a tanév első óráján tájékoztatja az osztály tanulóit az adott tantárgy értékelésének elveiről, módjáról, a számonkérés formáiról rendjéről és a későbbiekben azt következetesen betartja. a.) beszámoltatásra a Házirendben és az SZMSZ-ben meghatározottak szerint kerül sor (hiányzás, elégtelen teljesítmény). A beszámoltatáson legalább két szaktanár jelen van. Időpontját két héttel megelőzően a tanulóval közölni kell. Kiskorú tanuló esetén a szülőt is értesíti a szaktanár a beszámoló időpontjáról, helyéről és indokáról. b.) Számonkérés formái: - Beszámoló egy tananyagegységből tanítási órán, - Házi dolgozat, - Órai témazáró dolgozat, - Rövid, írásbeli számonkérés, - Szóbeli felelet, - Szorgalmi munka szóban és írásban, - Önálló gyűjtőmunka, - Elemzés. Az ellenőrzés szóbeli, írásbeli és munkafeladatos eljárásokkal történhet. Emellett az ellenőrzés tárgyát képezheti egy alkotás, portfólió, projektmunka eredménye is, ami nem csak egyénileg, hanem akár párok, csoportok közös tevékenysége során is létrejöhet. c.) A témazáró dolgozat írásának, értékelésének rendje: - Az írásbeli témazáró dolgozatot minden tanulónak meg kell írnia, - A témazáró dolgozat megírásának időpontját a szaktanár a téma megkezdésekor jelzi. - Hiányzás esetén pótolni kell a tanárral egyeztetett időpontban. - Egy tanítási napon maximum kettő témazáró dolgozatot lehet íratni. - A szaktanár a dolgozatot két héten belül kijavítja, a diáknak minden esetben megmutatja. Ellenkező esetben az érdemjegyet a tanuló választása szerint írja be. - Javító dolgozat írásának lehetőségét a tanár határozza meg. d.) Röpdolgozat írásának, értékelésének rendje és korlátai: a röp/villám dolgozatok szódolgozat, fogalom ismeretének ellenőrzése, kronológia, résztéma stb.) feleletnek számítanak. Bejelentésében, alkalmazásában a szaktanár: - belátása szerint dönt alkalmazásának gyakoriságáról, - a feladatot és a rá fordítható időt belátása szerint határozza meg. - Fegyelmezési eszközként nem használható. - Kijavítására egy hét áll a tanár rendelkezésére. A helyes megoldást minden esetben világossá, egyértelművé kell tenni a tanuló számára. e.) Szintfelmérők: Szintfelmérésre idegen nyelvből kerül sor rendszeresen, annak érdekében, hogy a csoportbontás során a tanulók az adott tanév végén teljesített szintmérésnek megfelelő csoportba kerüljenek a következő tanévben. A szintmérőket a szülői munkaközösséggel és a tanulóközösséggel a mérés előtt egy hónappal közöljük, a mérések iskolai/osztály átlagát a megírást követő két héten belül. Az iskolai írásbeli beszámoltatások formái, rendje, korlátai, a tanulók tudásának értékelésében betöltött szerepe, súlya.
Formája, rendje Korlátai Szerepe Tanév eleji diagnosztizáló Százalékos kiértékelés Nem osztályozható! Állapotfelmérés Félévi szummatív Százalékos kiértékelés Összefüggő témakörök egymásra épülésének ellenőrzése Tanév végi szummatív Százalékos kiértékelés Adott tanév tananyagának beépülése Témakörönkénti, formatív dolgozat Százalékos kiértékelés Témazáró dolgozat Százalékos kiértékelés Egy témakör beépülésének kontrolálása Írásbeli felelet Rövidebb szakaszteljesítettségének ellenőrzése, beszédkészség fejlődése Gyűjtőmunka A munkaközösség által meghatározott módon értékelve Az önállóság fejlődésének vizsgálata Órai munka Pontozásos módszerrel Napi nyomon követés Témahét, projekt A tanórai és a házi felkészülés során végzett tevékenységek osztályozhatók, a kooperatív technikák során alkalmazott módszerek a mértékadóak. A tanuló egyéni és csoportos teljesítményének és tudásának értékelése, továbbá a csoportban végzett munkában való részvétel, az együttműködés szintjének értékelése. Írásbeli házi feladat Az értékelés tantestületi megállapodása szerinti módszerrel Az otthoni gyakorlás ellenőrzése, hibák javítása, szorgalom
• Csoportos feladatoknál csoportos értékelést alkalmazunk esetenként (tanmenetben rögzítve), amikor a csoport egésze kapja meg ugyanazt az értékelést. Ennek egy változata, amikor a csoport közös pontszámot, de azt a csoport maga határozhatja meg, hogy azt milyen arányban osztják meg egymás között. Ez már átvezet az önértékelés felé, amit kifejezetten fontos 21. századi képességnek tartunk. Felső tagozatban már tervezett módon (tanmenet), lesz alkalom, hogy a diákokra bízzuk a saját értékelésüket (reális önkép, önértékelés).
A csoportmunka minőségi-tartalmi értékelésének lehetőségei • A tanulók kötetlenebbül nyilvánulnak meg egymás között, ezért a csoportmunka a tanulók megismerésének sajátos terepe. A diákok között körbejárva, tevékenységükbe belehallgatózva tapasztalható: • a társak serkentő, gátló hatása az egyéni munkára, • a csoport teljesítményére gyakorolt egyéni hatás, • betöltött csoportszerepek, • együttműködést építő vagy bomlasztó viselkedés, • feladatelkötelezettség és feladattartás, • szociális viselkedés pl. támogatás, beilleszkedő-távolságtartó, stb.
A csoportmunka során megismert tanulói jellemzők visszajelzendők a tanulók számára, mert fejlődésük alapja, önmagukról alkotott tudásuk része lehet. Ugyanakkor a csoportmunka során feltárt diákjellemzők később segíthetik a tanár munkáját is pl. csoportok összetételének meghatározásában. A csoportmunka számszerűsítő-mennyiségi értékelése. Annak érdekében, hogy ne lehessen megbújni csekély aktivitással a csoport teljesítménye mögött, a közös produkcióra kapott közös érdemjegy súlyozható a témakörből írt dolgozat vagy felelet egyéni osztályzatával is. Az egyéni teljesítmény és a közös produkció együttese értékelhető, ha a közös teljesítmény osztályzatát súlyozzuk azzal is, hogy a csoporttagok miként értékelik pl. ötös skálán a konkrét tanuló aktivitását és eredményhez való hozzájárulását és/vagy a tanár miként értékeli pl. ötös skálán a tanuló aktivitását és eredményhez való hozzájárulását a munka közbeni megfigyelései alapján. Az aktivitás és az eredményhez való hozzájárulás mellett választhatunk más értékelésre szánt szempontot is a feladattól függően, így például csoporton belüli konfliktusok megoldásához való hozzájárulás, részterületek összekapcsolásához való hozzájárulás, kiosztott szerepnek megfelelő viselkedés. Speciális értékelési szempontok szükségesek a társas tanítás-tanulás esetén, melynek lényege, hogy a csoporttagok felelősek azért, hogy az általuk feldolgozott tananyag-részt a csoport többi tagja is megértse és elsajátítsa. A felelősségvállalást és az egymásrautaltságot erősíti az egyén teljesítményének súlyozása azoknak az átlagos teljesítményével, akiket az adott tanuló tanított.
További információk az intézmény házirendjében tekinthetők meg az intézmény irodájában is. <
Az osztályozó vizsga tantárgyankénti, évfolyamonkénti követelményei, a tanulmányok alatti vizsgák tervezett ideje
Osztályozó vizsgák tantárgyai és követelménye 2024/2025 tanév Az írásbeli vizsgatevékenység szóbeli osztályozó vizsgára történő bocsátás feltétele 25% elérése (elégséges színt)
Tantárgy Írásbeli Szóbeli Történelem igen igen Magyar nyelv és irodalom igen igen Földrajz igen igen Angol igen igen Biológ... >
Az iskolai osztályok száma és az egyes osztályokban a tanulók létszáma
Az iskolai osztályok meghatározása az Alapító okirat, illetve a Működési engedélyben leírtak alapján kerültek kialakításra annak függvényében, hogy az adott képzési formában a maximális tanulólétszám figyelembevételével a székhelyen hány fő, és milyen tagozatra jelentkezik. Gimnáziumi nappali tagozaton 9-12. évfolyam 1-1 osztály került indításra. Esti gimnáziumi tagozaton 9-12. évfolyam 1-1 osztály került indításra (megfelelő számú jelentkező esetén Levelező gimnáziumi tagozaton 9-12. évfolyamon 1-1 osztály került indításra (megfelelő számú jelentkező esetén) Felnőttek általános iskolája 5-.8. évfolyam 1-1 osztály került indításra Tanulók létszáma a KIR-Stat nyilvántartásban került rögzításra a 2023. október 01-i adatok alapján. A létszám a tanév folyamán változhat.
A 2023/2024. tanévben indítható osztályok száma a Brázay Kálmán Általános Iskola és Gimnáziumban
A 2023. május 10-én módosításra került Alapító Okirat alapján az alábbi létszámok kerültek meghatározásra, a különféle képzési formákban. Az általános iskolai, gimnáziumi, szakközépiskolai és szakiskolai képzés tagozatai, új képzések és az azokra felvehető maximális létszámok
Az intézmény alábbi képzési formákban indíthat osztályokat, az alábbi feltételek mellett:
A nappali tagozatos gimnáziumi képzésben felvehető maximális tanulólétszám: 160 fő. Az évfolyamok 9-12. évfolyam 1-1 osztályban. A maximális tanulólétszám osztályonként maximum 34-34 fő azzal, hogy amennyiben az oktatás zavartalanul működtethető akkor az egyes osztályok maximális tanulólétszámát maximum 20 %-al lehet emelni, de az összes felvehető tanulók létszáma összességében nem haladhatja meg a 120 főt. (2011. évi CXC.tv. 25.§. (7)bek. 20%-os eltérés)) Az esti tagozatos gimnáziumi képzésbe felvehető maximális tanulólétszám: 150 fő Az évfolyamok 9-12. évfolyam 1-1 osztályban. A maximális tanulólétszám osztályonként 34-34 fő azzal, hogy amennyiben az oktatás zavartalanul működtethető akkor az egyes osztályok maximális tanulólétszámát maximum 20 %-al lehet emelni, de az összes felvehető tanulók létszáma összességében nem haladhatja meg a 150 főt. (2011. évi CXC.tv. 25.§. (7)bek. 20%-os eltérés))
A levelező tagozatos gimnáziumi képzésbe felvehető maximális tanulólétszám: 120 fő Az évfolyamok 9-12. évfolyam 1-1 osztályban. A maximális tanulólétszám osztályonként 34-34 fő azzal, hogy amennyiben az oktatás zavartalanul működtethető akkor az egyes osztályok maximális tanulólétszámát maximum 20 %-al lehet emelni, de az összes felvehető tanulók létszáma összességében nem haladhatja meg a 140 főt. (2011. évi CXC.tv. 25.§. (7)bek. 20%-os eltérés))
A felnőttek általános iskolája képzésben felvehető maximális tanulólétszám: 120 fő Az évfolyamok 5-8. évfolyam 1-1 osztályban. A maximális tanulólétszám osztályonként 27-27 fő azzal, hogy amennyiben az oktatás zavartalanul működtethető akkor az egyes osztályok maximális tanulólétszámát maximum 20 %-al lehet emelni, de az összes felvehető tanulók létszáma összességében nem haladhatja meg a 80 főt. (2011. évi CXC.tv. 25.§. (7)bek. 20%-os eltérés))
iskolai végzettsége iskola megnevezése Tantárgyak matematika szakos középiskolai tanár Eötvös Lóránd Tudományegyetem Természettudományi Kar Matematika számítástechnika szakos tanár Eötvös Lóránd Tudományegyetem Informatika számítástechnika szakos tanár Eötvös Lóránd Tudományegyetem Digitális kultúra számítástechnika szakos tanár Eötvös Lóránd Tudományegyetem Mozgókép kultúra és médiaismeret pedagógus továbbképzés,Etika Főnix Füred Tanácsadó és SzolgáltatóBT Etika okleveles romológus, okleveles romológiatanár (romani nyelv és népismeret) Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Vizuális kultúra (nem szakszerű) egyetem Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Osztályfőnöki óra okleveles romológus, okleveles romológiatanár (romani nyelv és népismeret) Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Roma/cigány nemzetiségi népismeret földrajz szakos középiskolai tanár Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar Osztályfőnöki óra földrajz szakos középiskolai tanár Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar Földrajz olasz Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Olasz pedagógia alapszakos bölcsész Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Technika, életvitel és gyakorlat okleveles védőnő Orvostovábbképző Intézet Szeged Egészségtan magyar nyelv és irodalom szakos bölcsész és középiskolai tanár Pécsi Tudományegyetem Magyar nyelv és irodalom ének szakos tanár Pécsi Tanárképző Főiskola Ének-zene magyar nyelv és irodalom szakos bölcsész és középiskolai tanár Pécsi Tudományegyetem Művészetek magyar nyelv és irodalom szakos bölcsész és középiskolai tanár Pécsi Tudományegyetem Osztályfőnöki óra okleveles biológiatanár Pécsi Tudományegyetem Biológia testnevelő tanár Magyar Testnevelési Egyetem Testnevelés és sport csoportos fitnes instruktor, oktató MyMove Tömegsport fizika szakos középiskolai tanár Kossuth Lajos Tudományegyetem Fizika kémia szakos középiskolai tanár Kossuth Lajos Tudományegyetem Kémia történelem szakos középiskolai tanár Pécsi Tudományegyetem Történelem, társadalmi és állampolgári ismeretek okleveles angol és magyar tanár Pécsi Tudományegyetem Angol
matematika szakos tanár ELTE Természettudományi Kar Matematika számítástechnika szakos tanár Pécsi Tudományegyetem TTK digitális kultúra okleveles történelem szakos bölcsész és középiskolai tanár Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Történelem, társadalmi és állampolgári ismeretek okleveles angol nyelv és irodalom szakos bölcsész és tanár Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar I. idegen nyelv angol egészségtan tanár Nyugat-magyarországi Egyetem Biológia – egészségtan magyar nyelv és irodalom szakos középiskolai tanár Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsésztudományi Kar Magyar nyelv és irodalom kémia szakos középiskolai tanár Kossuth Lajos Tudományegyetem Kémia fizika szakos középiskolai tanár Kossuth Lajos Tudományegyetem Fizika matematika szakos általános iskolai tanár Tanárképző Főiskola Matematika Technika szakos középiskolai tanár Kossuth Lajos Tudományegyetem Technika és Tervezés
érettségi könyvtáros érettségi gazdasági ügyintéző érettségi,informatikai rendszergazda rendszergazda érettségi iskolatitkár érettségi könyvtáros főiskola fejlesztő pedagógus
1./ Az intézmény adatai:
OM azonosító: 201362
Iskola neve: Brázay Kálmán Általános Iskola és Gimnázium
Az intézmény székhelye: 7394 Magyarhertelend,Kossuth u.53/c
Székhelyének megyéje: Baranya megye
Intézményvezető: Baranyai Tiborné
Telefonszám: 06/72-390-803
e-mail cím: brazaygimi@gmail.com
Közzétételi lista utolsó frissítésének dátuma: 2025. január 8.
2./ Ellátott feladatok:
- általános iskolai nevelés-oktatás (felnőttek általános iskolája) esti, levelező tagozaton
- 4 évfolyamos gimnáziumi nevelés oktatás 9-12. é... >