Brázay Kálmán Általános Iskola és Gimnázium

Felnőttek általános iskolája, gimnázium, Magyarhertelend, Kossuth u.53/c T: 06/72-390-803 e-mail: brazaygimi@gmail.com Fenntartó: De La Salle Szent János Egyesület

Közzétételi lista 2025. január 08

https://kir2info.kir.hu/pub/Index/201362 

 

 

A közzétételi lista tartalmazza a felvételi tájékoztatót, a beiratkozásra meghatározott időt, a fenntartó által engedélyezett osztályok és csoportok számt, a térítési díjakat, a kedvezményeket, a fenntartói értékeléseket, egyéb ellenőrzések időpontjait, és betekintésének módjt, az intézmény nyitvatartási rendjét, az éves munka-feladat,- és rendezvénytervét, a szakmai ellenőrzéseket, az SZMSZ, a Házirendet, valamint a Pedagógiai Programot. Az intézményben dolgozók munkakörét, és végzettségét, az országos mérések eredményeit, a lemorzsolódási adatokat, az érettségi vizsgák átlageredményét. A számonkérés rendjét, az iskolai osztályok és a tanulók létszámát. Az október 01-i statisztikai létszám később kerül a közzétételi listába.

 

Általános adatok

 

1./ Az intézmény adatai:
OM azonosító: 201362
Iskola neve: Brázay Kálmán Általános Iskola és Gimnázium
Az intézmény székhelye: 7394 Magyarhertelend,Kossuth u.53/c
Székhelyének megyéje: Baranya megye
Intézményvezető: Baranyai Tiborné
Telefonszám: 06/72-390-803
e-mail cím: brazaygimi@gmail.com
Közzétételi lista utolsó frissítésének dátuma: 2025. január 8.

2./ Ellátott feladatok:
- általános iskolai nevelés-oktatás (felnőttek általános iskolája) esti, levelező tagozaton
- 4 évfolyamos gimnáziumi nevelés oktatás 9-12. é...  >

 
A beiratkozás időpontja:
1./ nappali tagozatos képzésre a beiratkozás a tanév rendje miniszteri rendeletben foglaltak szerint június végén, illetve nyári szünetben szerdai ügyeleti napokon.
2./ esti, levelező tagozatos képzésre legkésőbb szeptember 30-ig van lehetőség

 
A fenntartó által engedélyezett osztályok, csoportok számának meghatározásánál figyelemmel kell lenni a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC törvény 4. mellékletére.
Gimnázium nappali tagozaton engedélyezett osztályok száma: 9-12. évfolyamon 1-1 osztály
Gimnázium esti tagozaton engedélyezett osztályok száma: 9-12. évfolyamon 2-2 osztály
Gimnázium levelező tagozaton engedélyezett osztályok száma: 9-12. évfolyamon 1-1 osztály
Felnőttek általános iskolája engedélyezett osztályok száma esti tagozaton:5-8. évfolyamon 1-1 osztály
Felnőttek általános iskolája engedélyezett osztályok száma levelező tagozaton:5-8. évfolyamon 1-1 osztály ...   >

 

Támogatások:
1./ tankönyvtámogatás -nappali tagozatos tanulók számára ingyenes
2./ tankönyvek könyvtárból való kölcsönzése,-minden intézményünkbe járó tanuló részére
3./ utiköltség támogatás - nappali tagozatos tanulók számára

 
Fenntartó tanév végén fenntartói értékelést készít.
Fenntartói értékelés: 2023.05.10
Fenntartói értékelés: 2022.06.24
Fenntartói értékelés: 2021.08.31
Fenntartói értékelés: 2020.08.17
Fenntartói döntés: 2019.05.28


Szakértői jelentés:
Dokumentumelemzés (Pedagógiai Program, Alapító okirat, Házirend, SZMSZ) 2023.05.10

 
Ellenőrző szerv
Kezdő dátum
Vég dátum
Ellenőrzés típusa
 
Magyar Államkincstár Baranya Megyei Igazgatóság
2024. 06. 24.
2024. 06. 25.
Hatósági ellenőrzés
Baranya Megyei Kormányhivatal
2021. 10. 11.
2022. 09. 11.
Törvényességi ellenőrzés
Magyar Államkincstár Baranya Megyei Igazgatóság
2021. 03. 19.
2021. 04. 19.
Elszámolás ellenőrzése
Baranya Megyei Kormányhivatal
2020. 09. 09.
2020. 09. 30.
Törvényességi ellenőrzés
Baranya Megyei Kormányhivatal
2020. 09. 02.
2020. 09. 30.
Hatósági ellenőrzés
Magyar Államkincstár Baranya Megyei Igazgatóság
2019. 05. 07.
2019. 05. 08.
Elszámolás ellenőrzése
Baranya Megyei Kormányhivatal
2018. 10. 02.
2018. 10. 02.
Törvényességi ellenőrzés

 
Az intézmény nyitvatartása:
A tanév órarendjéhez igazodik.
Iskola nyitása tanítási napokon: 07:00
Az iskola zárása legkésőbb: 19:30

 
Brázay Kálmán Általános Iskola és Gimnázium
7394, Magyarhertelend, Kossuth u. 53/c
OM: 201362




MUNKA-FELADAT-ÉS RENDEZVÉNYTERV
2024-2025

Készítette:

Baranyai Tiborné sk.
intézményvezető



Bevezetés


A 2024/2025 évi munkatervünk alapdokumentuma a pedagógia program, az abban meghatározott és megfogalmazottak szerint, valamint azok a mérési eredmények, melyek a korábbi évek méréseit tartalmazzák, azzal, hogy figyelembe vesszük a szakértői véleményeket, a fenntartó által megfogalmazott elvárásokat, a jogszabályi előírásokat.
Pedagógiai célkitűzések
Intézményünk célja, egy eredményesen műk...  >

 
Vezetői és intézményi tanfelügyeleti ellenőrzésre 2023-ban került sor.

Iskolánkban az alábbi pedagógiai-szakmai ellenőrzés (tanfelügyelet) volt:
Vezetői tanfelügyelet: 2023.02.02
Intézményi tanfelügyelet: 2023.03.08
Tanfelügyeleti ellenőrzés: 2024.02.23

Ezek megállapításai az intézményben megtekinthetők.

Intézményi tanfelügyeleti ellenőrzésre 2023/2024 tanévbe kerül sor gimnáziumi képzésben,az OH jelzése alapján.

 

Speciális közzétételi lista iskolai feladatot ellátó intézményeknek

 
A lemorzsolódással veszélyeztetett diákok kimaradásának hátterében leginkább a szociális háttér áll.

NETFIT jelentés: https://www.netfit.eu/public/riport_ter_int.php

Kompetencia mérés eredményei: https://okm.kir.hu/fit/getJelentes.aspx?tip=i&id=201362

Érettségi vizsga eredményei: https://www.ketszintu.hu/publicstat.php




 
Sportköri tevékenység
Kompetenciafejlesztés

 

Az otthoni felkészüléshez előírt írásbeli-szóbeli feladatok meghatározásának elvei, korlátai
A házi feladat célja
A házi feladat célja, hogy a tanulók tanórán szerzett ismerete jobban beépüljön tudásanyagába, illetve hogy tevékeny módon tudja használni azokat az információkat, amelyek újak számára. A házi feladatok másik célja, hogy a tanulók készségei a gyakorlás során fejlődjenek. Írásbeli házi feladatot éppen ezért elsősorban rendszeresen a kulcskompetenciák (szövegértés, szövegalkotás, matematikai-logika, idegen) területén kapnak a tanulók. Mindenképpen kapcsolódik a házi feladat a tanórai anyaghoz, elmélyíti, rendszerezi, kiegészíti azt.
4.1. Az otthoni felkészüléshez adott feladatok mennyiségi korlátai
A házi feladatok legfontosabb funkciója a tanórán feldolgozott tananyaghoz kapcsolódó gyakorlás, képesség és készség fejlesztés, ezáltal a tananyaghoz kapcsolódó ismeretek elmélyítése, megszilárdítása.
A házi feladatok kijelölésével kapcsolatosan az alábbi szabályok érvényesülnek:
• A tanárok a tantárgyak jellegének megfelelően adnak írásbeli házi feladatot.
Rendszeres írásbeli feladatot kapnak matematikából, idegen nyelvből, magyarból.
Eseti (a feldolgozott tananyagtól függő) kémiából, fizikából, stb.
• A hétközi házi feladat megírása fél óránál hosszabb időt nem vehet igénybe. • Az előzőnél időigényesebb házi feladat elkészítésére álljon rendelkezésre a hétvége is.
• Az írásbeli házi feladatok ellenőrizetlenül nem maradhatnak.
• A szokásos házi feladatokon túlmenő feladatot a záróvizsgára készülő évfolyamok tanulói a szünetek (őszi, téli, tavaszi) idejére kaphatnak.
• Mivel célunk, hogy a tanulók sikeres érettségi és szakmai vizsgát tegyenek, ezért a házi feladatoknak hosszútávon meg kell győznie a tanulót arról, hogy annak rendszeres elkészítése egye biztosabb, alaposabb tudás birtoklásához segíti őt.
Tantárgyanként napi maximum 30 percen belül elkészíthető feladatokat kaphatnak, egyik tanóráról a másikra a tanulók. Memoriter tanulására ugyancsak kb. 20-25 sornyi szöveg adható. Amennyiben az otthon megoldandó feladat ennél időigényesebb, több felkészülési időt kell biztosítani a feladat megoldásához.
Házi dolgozat abban az esetben adható a tanulónak, ha a pedagógus ellenőrizte, hogy a tanuló érti a feladatot, és rendelkezésére állnak a források a megoldáshoz. Hétvégére nem adunk több feladatot, mint egyéb napokon, egyik tanóráról a másikra. Csak szorgalmi feladatot kínálhatunk fel.
4. 2. A házi feladat ellenőrzése, értékelése
A házi feladat megoldását a pedagógussal közösen rendszeresen ellenőrzik a tanulók. Amennyiben a feladat megfogalmazásakor a szaktanár előre közli szándékát, a házi feladat érdemjeggyel is értékelhető.
Akinek rendszeresen hiányos a házi feladata, vagy nem készíti el, nem pótolja, szaktanári figyelmeztetőt, ill. elégtelent kaphat.
Az iskolában nyújtott jó teljesítmény elérésének fontos eleme az otthoni felkészülés, különösen a gimnáziumban.

Számonkérés formái:
- Beszámoló egy tananyagegységből tanítási órán,
- Házi dolgozat,
- Órai témazáró dolgozat,
- Rövid, írásbeli számonkérés,
- Szóbeli felelet,
- Szorgalmi munka szóban és írásban,
- Önálló gyűjtőmunka,
- Elemzés.

A témazáró dolgozat írásának, értékelésének rendje:
- Az írásbeli témazáró dolgozatot minden tanulónak meg kell írnia,
- A témazáró dolgozat megírásának időpontját a szaktanár a téma megkezdésekor jelzi.
- Hiányzás esetén pótolni kell a tanárral egyeztetett időpontban.
- Egy tanítási napon maximum kettő témazáró dolgozatot lehet íratni.
- A szaktanár a dolgozatot két héten belül kijavítja, a diáknak minden esetben megmutatja. Ellenkező esetben az érdemjegyet a tanuló választása szerint írja be.
- Javító dolgozat írásának lehetőségét a tanár határozza meg.

Az iskolai beszámoltatás, az ismeretek számonkérésének követelményei és formái, rendje, korlátai, a tanulók értékelésében betöltött szerepe súlya

A legfontosabb elvek:
• Az értékelést a pedagógus végzi.
• A magatartást és szorgalmat az osztályfőnök értékeli, minősíti az osztályban tanító pedagógusok véleményének kikérésével.
• A félévi és év végi osztályzatot az évközi érdemjegyek határozzák meg.
• Érdemjegy és osztályzat nem lehet fegyelmezési eszköz
A nevelőtestület szerepe az értékeléseknél
Az Nkt. 54.§ (5) alapján a magasabb évfolyamba lépésről a nevelőtestület dönt, ezért a tanév végén mindenképpen lennie kell osztályozó értekezletnek, a pedagógus/osztályfőnök értékel. Az Nkt. 54.§ (6) alapján a nevelőtestület bizonyos feltételek fennállása esetén módosíthatja az osztályzatot:
Csak a tanuló javára teheti ezt meg, tehát nem ronthat az értékelésen.
Csak akkor teheti meg, ha az osztályzat jelentős mértékben eltér a tanév közben adott érdemjegyek átlagától, és erre a pedagógus nem tud elfogadható magyarázatot adni.

A beszámoltatás, a számonkérés szorosan összefügg a tanulmányi követelmények értékelésével. Valamennyi szaktanár a tanév első óráján tájékoztatja az osztály tanulóit az adott tantárgy értékelésének elveiről, módjáról, a számonkérés formáiról rendjéről és a későbbiekben azt következetesen betartja.
a.) beszámoltatásra a Házirendben és az SZMSZ-ben meghatározottak szerint kerül sor (hiányzás, elégtelen teljesítmény). A beszámoltatáson legalább két szaktanár jelen van. Időpontját két héttel megelőzően a tanulóval közölni kell. Kiskorú tanuló esetén a szülőt is értesíti a szaktanár a beszámoló időpontjáról, helyéről és indokáról.
b.) Számonkérés formái:
- Beszámoló egy tananyagegységből tanítási órán,
- Házi dolgozat,
- Órai témazáró dolgozat,
- Rövid, írásbeli számonkérés,
- Szóbeli felelet,
- Szorgalmi munka szóban és írásban,
- Önálló gyűjtőmunka,
- Elemzés.
Az ellenőrzés szóbeli, írásbeli és munkafeladatos eljárásokkal történhet. Emellett az ellenőrzés tárgyát képezheti egy alkotás, portfólió, projektmunka eredménye is, ami nem csak egyénileg, hanem akár párok, csoportok közös tevékenysége során is létrejöhet.
c.) A témazáró dolgozat írásának, értékelésének rendje:
- Az írásbeli témazáró dolgozatot minden tanulónak meg kell írnia,
- A témazáró dolgozat megírásának időpontját a szaktanár a téma megkezdésekor jelzi.
- Hiányzás esetén pótolni kell a tanárral egyeztetett időpontban.
- Egy tanítási napon maximum kettő témazáró dolgozatot lehet íratni.
- A szaktanár a dolgozatot két héten belül kijavítja, a diáknak minden esetben megmutatja. Ellenkező esetben az érdemjegyet a tanuló választása szerint írja be.
- Javító dolgozat írásának lehetőségét a tanár határozza meg.
d.) Röpdolgozat írásának, értékelésének rendje és korlátai: a röp/villám dolgozatok szódolgozat, fogalom ismeretének ellenőrzése, kronológia, résztéma stb.) feleletnek számítanak. Bejelentésében, alkalmazásában a szaktanár:
- belátása szerint dönt alkalmazásának gyakoriságáról,
- a feladatot és a rá fordítható időt belátása szerint határozza meg.
- Fegyelmezési eszközként nem használható.
- Kijavítására egy hét áll a tanár rendelkezésére.
A helyes megoldást minden esetben világossá, egyértelművé kell tenni a tanuló számára.
e.) Szintfelmérők:
Szintfelmérésre idegen nyelvből kerül sor rendszeresen, annak érdekében, hogy a csoportbontás során a tanulók az adott tanév végén teljesített szintmérésnek megfelelő csoportba kerüljenek a következő tanévben. A szintmérőket a szülői munkaközösséggel és a tanulóközösséggel a mérés előtt egy hónappal közöljük, a mérések iskolai/osztály átlagát a megírást követő két héten belül.
Az iskolai írásbeli beszámoltatások formái, rendje, korlátai, a tanulók tudásának
értékelésében betöltött szerepe, súlya.

Formája, rendje Korlátai Szerepe
Tanév eleji diagnosztizáló Százalékos kiértékelés
Nem osztályozható! Állapotfelmérés
Félévi szummatív Százalékos kiértékelés Összefüggő témakörök
egymásra épülésének
ellenőrzése
Tanév végi szummatív Százalékos kiértékelés Adott tanév tananyagának
beépülése
Témakörönkénti, formatív
dolgozat Százalékos kiértékelés
Témazáró dolgozat Százalékos kiértékelés Egy témakör beépülésének
kontrolálása
Írásbeli felelet Rövidebb szakaszteljesítettségének ellenőrzése,
beszédkészség fejlődése
Gyűjtőmunka A munkaközösség által
meghatározott módon
értékelve Az önállóság fejlődésének
vizsgálata
Órai munka Pontozásos módszerrel Napi nyomon követés
Témahét, projekt A tanórai és a házi felkészülés
során végzett tevékenységek
osztályozhatók, a kooperatív
technikák során alkalmazott
módszerek a mértékadóak. A tanuló egyéni és csoportos
teljesítményének és tudásának
értékelése, továbbá a
csoportban végzett munkában
való részvétel, az
együttműködés szintjének
értékelése.
Írásbeli házi feladat Az értékelés tantestületi megállapodása
szerinti módszerrel Az otthoni gyakorlás
ellenőrzése, hibák javítása,
szorgalom



• Csoportos feladatoknál csoportos értékelést alkalmazunk esetenként (tanmenetben rögzítve), amikor a csoport egésze kapja meg ugyanazt az értékelést. Ennek egy változata, amikor a csoport közös pontszámot, de azt a csoport maga határozhatja meg, hogy azt milyen arányban osztják meg egymás között. Ez már átvezet az önértékelés felé, amit kifejezetten fontos 21. századi képességnek tartunk. Felső tagozatban már tervezett módon (tanmenet), lesz alkalom, hogy a diákokra bízzuk a saját értékelésüket (reális önkép, önértékelés).

A csoportmunka minőségi-tartalmi értékelésének lehetőségei
• A tanulók kötetlenebbül nyilvánulnak meg egymás között, ezért a csoportmunka a tanulók megismerésének sajátos terepe.
A diákok között körbejárva, tevékenységükbe belehallgatózva tapasztalható:
• a társak serkentő, gátló hatása az egyéni munkára,
• a csoport teljesítményére gyakorolt egyéni hatás,
• betöltött csoportszerepek,
• együttműködést építő vagy bomlasztó viselkedés,
• feladatelkötelezettség és feladattartás,
• szociális viselkedés pl. támogatás, beilleszkedő-távolságtartó, stb.

A csoportmunka során megismert tanulói jellemzők visszajelzendők a tanulók számára, mert fejlődésük alapja, önmagukról alkotott tudásuk része lehet. Ugyanakkor a csoportmunka során feltárt diákjellemzők később segíthetik a tanár munkáját is pl. csoportok összetételének meghatározásában. A csoportmunka számszerűsítő-mennyiségi értékelése. Annak érdekében, hogy ne lehessen megbújni csekély aktivitással a csoport teljesítménye mögött, a közös produkcióra kapott közös érdemjegy súlyozható a témakörből írt dolgozat vagy felelet egyéni osztályzatával is.
Az egyéni teljesítmény és a közös produkció együttese értékelhető, ha a közös teljesítmény osztályzatát súlyozzuk azzal is, hogy a csoporttagok miként értékelik pl. ötös skálán a konkrét tanuló aktivitását és eredményhez való hozzájárulását és/vagy a tanár miként értékeli pl. ötös skálán a tanuló aktivitását és eredményhez való hozzájárulását a munka közbeni megfigyelései alapján.
Az aktivitás és az eredményhez való hozzájárulás mellett választhatunk más értékelésre szánt szempontot is a feladattól függően, így például csoporton belüli konfliktusok megoldásához való hozzájárulás, részterületek összekapcsolásához való hozzájárulás, kiosztott szerepnek megfelelő viselkedés. Speciális értékelési szempontok szükségesek a társas tanítás-tanulás esetén, melynek lényege, hogy a csoporttagok felelősek azért, hogy az általuk feldolgozott tananyag-részt a csoport többi tagja is megértse és elsajátítsa. A felelősségvállalást és az egymásrautaltságot erősíti az egyén teljesítményének súlyozása azoknak az átlagos teljesítményével, akiket az adott tanuló tanított.



További információk az intézmény házirendjében tekinthetők meg az intézmény irodájában is.   <

 

Osztályozó vizsgák tantárgyai és követelménye
2024/2025 tanév
Az írásbeli vizsgatevékenység szóbeli osztályozó vizsgára történő bocsátás feltétele 25% elérése (elégséges színt)

Tantárgy Írásbeli Szóbeli
Történelem igen igen
Magyar nyelv és irodalom igen igen
Földrajz igen igen
Angol igen igen
Biológ...  >

 
Az iskolai osztályok meghatározása az Alapító okirat, illetve a Működési engedélyben leírtak alapján kerültek kialakításra annak függvényében, hogy az adott képzési formában a maximális tanulólétszám figyelembevételével a székhelyen hány fő, és milyen tagozatra jelentkezik.
Gimnáziumi nappali tagozaton 9-12. évfolyam 1-1 osztály került indításra.
Esti gimnáziumi tagozaton 9-12. évfolyam 1-1 osztály került indításra (megfelelő számú jelentkező esetén
Levelező gimnáziumi tagozaton 9-12. évfolyamon 1-1 osztály került indításra (megfelelő számú jelentkező esetén)
Felnőttek általános iskolája 5-.8. évfolyam 1-1 osztály került indításra
Tanulók létszáma a KIR-Stat nyilvántartásban került rögzításra a 2023. október 01-i adatok alapján. A létszám a tanév folyamán változhat.

A 2023/2024. tanévben indítható osztályok száma a Brázay Kálmán Általános Iskola és Gimnáziumban

A 2023. május 10-én módosításra került Alapító Okirat alapján az alábbi létszámok kerültek meghatározásra, a különféle képzési formákban.
Az általános iskolai, gimnáziumi, szakközépiskolai és szakiskolai képzés tagozatai, új képzések és az azokra felvehető maximális létszámok



Az intézmény alábbi képzési formákban indíthat osztályokat, az alábbi feltételek mellett:

A nappali tagozatos gimnáziumi képzésben felvehető maximális tanulólétszám: 160 fő.
Az évfolyamok 9-12. évfolyam 1-1 osztályban. A maximális tanulólétszám osztályonként maximum 34-34 fő azzal, hogy amennyiben az oktatás zavartalanul működtethető akkor az egyes osztályok maximális tanulólétszámát maximum 20 %-al lehet emelni, de az összes felvehető tanulók létszáma összességében nem haladhatja meg a 120 főt. (2011. évi CXC.tv. 25.§. (7)bek. 20%-os eltérés))
Az esti tagozatos gimnáziumi képzésbe felvehető maximális tanulólétszám: 150 fő
Az évfolyamok 9-12. évfolyam 1-1 osztályban. A maximális tanulólétszám osztályonként 34-34 fő azzal, hogy amennyiben az oktatás zavartalanul működtethető akkor az egyes osztályok maximális tanulólétszámát maximum 20 %-al lehet emelni, de az összes felvehető tanulók létszáma összességében nem haladhatja meg a 150 főt. (2011. évi CXC.tv. 25.§. (7)bek. 20%-os eltérés))

A levelező tagozatos gimnáziumi képzésbe felvehető maximális tanulólétszám: 120 fő
Az évfolyamok 9-12. évfolyam 1-1 osztályban. A maximális tanulólétszám osztályonként 34-34 fő azzal, hogy amennyiben az oktatás zavartalanul működtethető akkor az egyes osztályok maximális tanulólétszámát maximum 20 %-al lehet emelni, de az összes felvehető tanulók létszáma összességében nem haladhatja meg a 140 főt. (2011. évi CXC.tv. 25.§. (7)bek. 20%-os eltérés))

A felnőttek általános iskolája képzésben felvehető maximális tanulólétszám: 120 fő
Az évfolyamok 5-8. évfolyam 1-1 osztályban. A maximális tanulólétszám osztályonként 27-27 fő azzal, hogy amennyiben az oktatás zavartalanul működtethető akkor az egyes osztályok maximális tanulólétszámát maximum 20 %-al lehet emelni, de az összes felvehető tanulók létszáma összességében nem haladhatja meg a 80 főt. (2011. évi CXC.tv. 25.§. (7)bek. 20%-os eltérés))

iskolai végzettsége iskola megnevezése Tantárgyak
matematika szakos középiskolai tanár Eötvös Lóránd Tudományegyetem Természettudományi Kar Matematika
számítástechnika szakos tanár Eötvös Lóránd Tudományegyetem Informatika
számítástechnika szakos tanár Eötvös Lóránd Tudományegyetem Digitális kultúra
számítástechnika szakos tanár Eötvös Lóránd Tudományegyetem Mozgókép kultúra és médiaismeret
pedagógus továbbképzés,Etika Főnix Füred Tanácsadó és SzolgáltatóBT Etika
okleveles romológus,
okleveles romológiatanár
(romani nyelv és népismeret) Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Vizuális kultúra (nem szakszerű)
egyetem Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Osztályfőnöki óra
okleveles romológus,
okleveles romológiatanár
(romani nyelv és népismeret) Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Roma/cigány nemzetiségi népismeret
földrajz szakos középiskolai tanár Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar Osztályfőnöki óra
földrajz szakos középiskolai tanár Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar Földrajz
olasz Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Olasz
pedagógia alapszakos bölcsész Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Technika, életvitel és gyakorlat
okleveles védőnő Orvostovábbképző Intézet Szeged Egészségtan
magyar nyelv és irodalom szakos
bölcsész és középiskolai tanár Pécsi Tudományegyetem Magyar nyelv és irodalom
ének szakos tanár Pécsi Tanárképző Főiskola Ének-zene
magyar nyelv és irodalom szakos
bölcsész és középiskolai tanár Pécsi Tudományegyetem Művészetek
magyar nyelv és irodalom szakos
bölcsész és középiskolai tanár Pécsi Tudományegyetem Osztályfőnöki óra
okleveles biológiatanár Pécsi Tudományegyetem Biológia
testnevelő tanár Magyar Testnevelési Egyetem Testnevelés és sport
csoportos fitnes instruktor, oktató MyMove Tömegsport
fizika szakos középiskolai tanár Kossuth Lajos Tudományegyetem Fizika
kémia szakos középiskolai tanár Kossuth Lajos Tudományegyetem Kémia
történelem szakos középiskolai tanár Pécsi Tudományegyetem Történelem, társadalmi és állampolgári
ismeretek
okleveles angol és magyar tanár Pécsi Tudományegyetem Angol

matematika szakos tanár ELTE Természettudományi Kar Matematika
számítástechnika szakos tanár Pécsi Tudományegyetem TTK digitális kultúra
okleveles történelem szakos bölcsész
és középiskolai tanár Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Történelem, társadalmi és állampolgári
ismeretek
okleveles angol nyelv és irodalom
szakos bölcsész és tanár Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar I. idegen nyelv angol
egészségtan tanár Nyugat-magyarországi Egyetem Biológia – egészségtan
magyar nyelv és irodalom szakos
középiskolai tanár Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsésztudományi Kar Magyar nyelv és irodalom
kémia szakos középiskolai tanár Kossuth Lajos Tudományegyetem Kémia
fizika szakos középiskolai tanár Kossuth Lajos Tudományegyetem Fizika
matematika szakos általános iskolai tanár Tanárképző Főiskola Matematika
Technika szakos középiskolai tanár Kossuth Lajos Tudományegyetem Technika és Tervezés

érettségi könyvtáros
érettségi gazdasági ügyintéző
érettségi,informatikai rendszergazda rendszergazda
érettségi iskolatitkár
érettségi könyvtáros
főiskola fejlesztő pedagógus

 

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 65
Tegnapi: 72
Heti: 65
Havi: 584
Össz.: 449 614

Látogatottság növelés
Oldal: "25.01.08 KÖZZÉTÉTELI LISTA 2.
Brázay Kálmán Általános Iskola és Gimnázium - © 2008 - 2025 - brazaygimi.hupont.hu

A HuPont.hu honlap ingyen regisztrálható, és sosem kell érte fizetni: Honlap Ingyen.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »